Jako asi každý majitel autoservisu i já mám zálibu v motorsportu, veteránech a vlastně všeho co se aut týče.

Již od útlého dětctví jsem se snažil pohybovat kolem všeho, co mělo aspoň trochu společného s auty, ať už se jednalo o výstavy aut, tuningové srazy či počítačové závodní hry.

Proto v den dovršení plnoletosti jsem si hned začal dělat autoškolu a začal vybírat své první auto. Bohužel v té době moc financí nebylo, tak návrh BMW či jiného zahraničního vozu nebyla u mě reálná.

Jediný finanční dostupný vůz byla škoda 105-136Gl, který se mi líbil (mimo 110r, které i v té době bylo ještě v jiné cenové relaci). Ihned jsem začal auto poznávat respektive rozdělávat a seznamovat se s věcima, jak fungují a které by šly vylepšit. Ovšem nemůžu opomenout,že i mě zasáhl tzv. nálepkový a plastový tuning. Po nahlídnutí na jistý web věnovaný škodovkám, jsem svůj záměr změnil a zjistil, že i s tímto vozem se dá konkurovat již zmíněnému BMW či jinému „vyspělejšímu autu“.

Začal jsem každou ušetřenou korunu investovat , i přes názory okolí, že to jsou vyhozené peníze, a že nikdy se zahraničním vůzům ani nepřiblížím. Mě to ovšem hnalo daleko více dopředu dokázat, že i ze staré škodovky dokáži udělat jak motoricky, tak podvozkově konkurenci schopné auto.

Vše se plně rozjelo cca před 9 lety, kdy jsem tomuto koníčku naprosto propadl a výsledek můžete vidět níže na fotkách. Pokud by Vás zajímalo více, zde je odkaz:

https://www.skoda-virt.cz/cz/auta/emka/9236-karel-skoda-120/

Karel Schneller

majitel Autoservisu Schnek

spřízněná stránka:

http://www.majro.cz/

V den koupě vozu

kompletní odstrojení vozu, vyztužení atd
vyztužení náprav, tvrdé silentbloky atd
příprava pro lak
barva octavia I RS
motor 1.8T
již složený a přípravený ke startu
potřebné brzdy + tuhostně štelovatelný podvozek k jízdě
samozřejmostí i zadní brzdy
výsledek pro rok 2018, ještě nás čeká spoustu práce….